Fordító/Translate

2012. október 19., péntek

Rájöttem hogy nagyon szeretek bolgolni.... 
Örülök, hogy belevágtunk ebbe ~Hinorin -nal! 

-Bírom Miku -t!

Hahh.. Várom a kövi MondoCon -t! Erre nem tudtam elmenni.. =$
Egyszer szeretnék Cosply -ezni..
Bírom a Cosply -eseket.






  
-Ez de király!






Szeretek rajzolni. 
Valamelyik nap arra gondoltam látván egy éppen nagyon nyomi rajzomat /tényleg az átlagnál rosszabb volt/ h tök fölösleges rajzolnom... 
Aztán mivel ha unatkozok, elkezdek rajzolni, angolon rajzoltam egy tök aranyos lányt, és mostanában megpróbálok olyan stílusban rajzolni, és akkor nagyjából megvagyok elégedve a teljesítményemmel.

-Bocsi, lusta vagyok most egy rajzomat feltenni...




Tök jó lenne egyszer kitalálni egyszer egy olyan karaktert ami elmenne anime karinak is.
És Chibi -t is rajzolnék belőle.


-Bírom a Chibi -ket.
Imádom a zenét!!
Jo, nyilván teszek különbséget, vagyis eldöntöm magamnak, h ez jo zene, és meg má' nem annyira..
De számomra ami KPOP nem lehet rossz zene. Úgy gondolom, aki ismeri, vagy csak 1 bandát is ismert, már valamilyen szinten ismeri az összeset. Mert egyek. Egy olyan csapat, ami különböző egyéniségekből áll, de mégis... Leírni ezt nehéz, de azért remélem, h megértitek h mit akarok.



So, so.. I Adore KPOP!
×!Hyemi!×






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése