Fordító/Translate

2013. január 14., hétfő

Kitűző Világ ×!Hyemi!×

Sajnálom, hogy mostanában nem igazán pörögtem... De.. most pótolok mindent!!... Vagy legalábbis megpróbálom!!

Ammm...
Szeretitek a kitűzőket?
Mondjuk én nem igazán.., de ez tök aranyos!
-Igen, ez nagyon cuki!! *-*

Én tényleg nem vagyok valami nagy kitűzős, de azért szerintem ezeket, ebben a sorrendben el tudnám viselni.. mondjuk a táskámon... =PP

Szerintem ennyi kitűző elég a táskámra.. =D Akkor lássuk, hova kéne még rakni?
Pulcsi, póló, farmer gyatya...
-Yeah~ Ezek jók a ruhákra! Fairy Tail =]

One Piece!!
-Az One Piece király! ^^

Black★Rock Shooter!
De cool! Imádom az animét!


No, meg az elmaradhatatlan Pokemon!

Ezek olyan cukik!
 Egy kis összefoglalás =PP

Akkor most jöjjön egy kis K-POP-os rész!!
Kezdjük a 2 kedvencemmel:




Akkor folytassuk.. Most mindenféle kitűzőket össze vissza ki fogok rakni, mert fogalmam sincs, mi alapján rendszerezzem... >.< Aazért megpróbálom:
Exo:




Infinite:
-Ooah!! Ilyen tök jó lenne! *-*
Big Bang:
-Big Bang-es kitűzőből találtam egy csomót, de nekem ez tetszett a legjobban.. =$
-Mióta megtaláltam ezt a kitűzőt, folyamatosan a Heartbreaker-t kornyi..énekelem.. ^¸^"
-LoL
 B.A.P:
-Hey! Me too!! *-*
2NE1:

Nu'Est:
-Sajnálom, ez egy kicsit homályon, remélem azért látjátok a lényeget =/
B2ST/BEAST:
Block B:
-A pici méret miatt eme képet sem tudtam rendesen nagyítani.. =S
2PM:
Összefoglaló:


Nos.. Szerintem... A kitűzők nagyok szuperek! Nem gondoltam volna, hogy egyszer szeretni fogom őket.. ^^ /De végülis a világvégét is túléltük, nem? =PP/
BTOB-os kitűzőket is szerettem volna feltenni, de sajnos olyat nem találtam.. ='/
Ami viszont jó: ezen a pár kitűzőn kívül, amit felraktam, még rengeteg van, pl.: Super Junior-os, SHINee-s, még több Big Bang-es, /=P/ Fullmetal Alchemist-es, Naruto-s, Conan-es, SNSD-s, F(x)-es,  stb.. Szóval sok fajta kitűző van még! x]
Így visszanézve kreálmányomat, úgy gondolom, mára bőven elég ennyi kitűző.. Nemigaz? =DD
Szerintem behoztam a lemaradásomat.. ^^
×!Hyemi!×

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése