Fordító/Translate

2013. április 28., vasárnap

Hétvége..

Nazeo!!!
Hogy telik a hétvégétek??
Nekem tök jól..
Szombaton lógtunk egy osztálytársammal, /elmentünk biciklizni/ majd 2 kisebb baleset után /nem, semmi komoly nyugi, jól vagyunk/ után úgy döntöttünk letesszük a bicikliket, és kimentünk kosarazni. Nos, ebből az lett, hogy leültünk, és olyan nagyon fontos dolgoktól beszélgettünk, mint az, "hogy milyen különc osztályunk van, az évfolyam többi osztályához képest", elkönyveltük, hogy persze a miénk a legjobb, és amikor még az elején összekerültünk nem gondoltuk volna, hogy egyszer mi ketten haverok leszünk. Szóval, elvoltam szombaton.
Vasárnap /ma/ olvastam, és egy kicsit depis is vagyok a könyv miatt.. /Szent Johanna Gimi 5.-részét olvasom/ Ezen kívül ma lett új frizurám. A hátam közepéig érő hajból, gőzöm sincs, hogy hogy sikerült levágni úgy, hogy most a vállamig ér /láttam, nagyon kevés lett vágva belőle!!/ de szerintem cuki lett.. ^^
Milyen a hétvégém?
Tök jo. ^^
×!Hyemi!×

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése