Fordító/Translate

2013. május 5., vasárnap

Myungsoo moments

Nazeo!!
Arra gondoltam, elárasztalak titeket egy csomó Myungso/L -t. /Infinite/
Mit gondoltok? Én nagyon szeretem, /Bias szindróma/ szóval nagyon sok gifem van róla.

Ez abban a show-ban volt /aminek éppen elfelejtettem a nevét/ és Myungsoo éppen íjászkodott. Kicsit mellé lőtte a nyilat:
Nos, ha jól emlékszem, az MC éppen fiú volt...

Röhögőgörcs:


*Röhög*                                                "Ja, nem szabad!"
"Francba, nem bírom ki....."                                      "De, mégis."

És L cuki csattal:
Semmi baj Oppa, így is cuki vagy!! ><
Nyamm~

Bárcsak lennének a mi sulinkban is :

Vajon mire gondolhat L?
"Hahh~ Mi az már megint? Ja, csak te?"
Myungsoo-nak minden jól áll. Nem ér!! ><

Jajj, azok az arckifejezések >////<

Ti mivel szoktatok szórakozni órán, mikor unatkoztok?
Én valahogy így csinálom:

>///<

Végezetül Cortez Myungsoo.
#A könyvben amit olvasok /Szent Johanna Gimi/ Corteznek becézik a főszereplő srácot. Erről a gif-ről, mindig ő jut eszembe..

No, meg ha már L áradatot tartok, van ám videó is..
Mint például:
 Vagy:
×!Hyemi!×

2 megjegyzés: