Fordító/Translate

2013. február 9., szombat

Akkor most elárasztalak titeket mindenféle MBLAQ -es videóval!!!
Ohhaa~ Kis nosztalgia!! ...számomra...
>Maradjatok velem, a reklám után jövök!<
Nyilván persze MBLAQ -es reklám.. Mégpedig Thunder -t reklámozzák!! Annyira aranyos!! >///<

Máris folytatom Mir és Seungho beszélgetésével:
Gondolom számotokra is világossá vált, hogy Mir nem valami jó angolból..
Ez itt is kiderül..

Ismeritek az Oh Yeah -t? Ez a felvétel egy koncerten készült, amikor is Lee Joon -nak kicsit megcsuklott a hangja:
És milyen profi módon kivágja magát...

A következő videóbak szintén Mir áll a hátterében.. Szó szerint.

A nővérkém egyik nagy kedvence a héliumos videó:

Copyright Song!! Ehhez nincs hozzáfűznivalóm.. Magáért beszél..

Most jön az a videó, amit mindegy hányszor nézek meg, mindig ugyanúgy végzem...
...piros fejjel fetrengek a padlón.. 

Persze az MBLAQ -ben mindenki csinál hülyeségeket..

A ddabong játék..LoL =PP

Oooh!! És a mosoly!! >/////<
Őszintén!! Ki volt az aranyosabb??

Ismeritek a Dara -Kiss -t? /http://www.youtube.com/watch?v=ZAqiMCp9zrI/
Mivel Dara, és Thunder tesók, nyilván el kellett lennie valamilyen MBLAQ -es Kiss videónak... lett is:

A kedvencemet hagytam utoljára.. Annyira bírom ezt a videót. 2 éve... vagyis 2010 nyarán még csak az MBLAQ -et ismertem... Rengetegszer.. tényleg számtalanszor nétem meg ezt a videót....

Nos.. Remélem ez a pár videó elég volt ahhoz, hogy megértsétek, miért szeretem annyira az MBLAQ -et, és remélem ti is annyit nevettetek rajtuk, mint én. =PP
×!Hyemi!× 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése