Fordító/Translate

2013. június 24., hétfő

Megmagyarázom!

Na, Haru, úgy döntöttem, hogy megmagyarázom, hogy éppen mi történik itt, We are -on.

Gondolom ti is látjátok, hogy az oldal folyamatos újításokkal van tele. Nos, igen, ez azért van, mert arra gondoltam kicsit összeszedem /én vagyok a felelős a kinézetért/, és megalkotom, hogy olyan jól nézzen ki... Remélem, tetszik nektek, amit műveltem.. :33

Továbbá próbálom úgy kialakítani, hogy azért egyedi legyen, és megmaradjanak a szokásaink, de jobban hasonlítson egy blogra.. Ez alatt mit értek pontosan? Azt, hogy azt szeretném, hogy minél több hasznos infóval tudjunk ellátni titeket. Persze hosszú távon ez szinte lehetetlen.. Azonban azt a szokásunkat is megszeretném tartani, hogy szinte minden nap posztoljunk, ezzel esetleg a kedveteket is feldobva kicsit. ^^

Vannak még ötleteim, amiket próbálok minél hamarabb megvalósítani, de ezek ugye nem egyszerre jönnek, és nincs is mindig időm rögtön kipróbálni, mikor kitalálom...

Remélem, azért sikerül a változás, persze jó irányba...
×!Hyemi!×

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése