Fordító/Translate

2013. augusztus 11., vasárnap

Filmes nap~

Hello, Haru!!
Haahh~ Egy nagyon fárasztó napon vagyok túl.......:
Miután délután 2-kor felkeltem, pár barack társaságában fél 4-ig tv-t néztem, majd a Nővérkém arra gondolt, hogy akkor menjünk, és nézzük meg a Magányos Lovast a moziban. Úgyhogy gyorsan összeszedtük magunkat, és elmentünk mozizni. A film kezdete előtt 2 órával értünk a plázába, úgyhogy miután megszereztük a jegyeket, beültünk Mekizni, aztán 1-1 cola-val bolyongtunk az épületben. Végül pedig a könyvesboltban kötöttünk ki.. :33
 A film eszméletlen jó volt! Johnny Depp (!!) játszik benne. Imádom a színészt! A Karib-tenger Kalózait is nagyon szeretem! >< (Akár csak Sehunie, és Jongin...) Vágjátok a filmet, nem? She is my Black Pearl~ Ezt a számot is ez a film ihlette.. Amúgy... :33 Jah, elmásztam a témától.. Öhm... "Jonny Depp" Ja, igen, szóval szerintem nagyon király film lett, rengeteget lehet rajta röhögni és mindenképp nézzétek meg! ^^
Hehe.. Számomra a lényeg:
Gondoltátok volna, hogy ő találta ki a sminkjét? Hmm?
Na, szóval tényleg nagyon király film lett! \(^0^)/
 ×!Hyemi!×

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése