Fordító/Translate

2013. augusztus 9., péntek

Random Pictures!

Hey, Guys!
Jajjj~ Annyira imádom ezt a gif-et ><
Arra gondoltam hozok pár random gifet/képet! Olyan rég csináltam már Random képáradatot..
Úgyhogy, kezdjük is!!  \(^0^)/
Daehyun lát téged! ><

Cute Kyungsoo and BaekYeol moment in 1 gif:
"Mozgás 'BISHES' ez az én időm, hogy ragyogjak!"
"A reakcióm, amikor BYG /Bang Youngguk/ megmutatta a kockáit
 *lö megmutat
 woah!!
 Megfoghatom?"
Yeah~ This is the Infinite.... | Yeah~ Ez az Infinite....
Szerintem ezt már kiraktam, de nagyon fontos: EZÉRT NE NYÚLJ HOZZÁ SOHA DAEHYUN KAJÁJÁHOZ!
Poor Himchanie~ | Szegény Himchanie~
I say: Never Can Touch Daehyun's Food, Nichkhun!!! | Mondom: SOHA Ne Nyúlj Hozzá Daehyun Kajájához, Nichkhun!!!

No comment:
"Csapat fenék"
Éééés akkor most cuki EXO ship-ek!!
>Lay x Xiumin
"Puszi hátulról Xiumin fejére"
"figyelmen kívül hagy"
"Puszi újra"
"Aranyosan visszapuszil"
>Baekhyun vs. Chanyeol
Baekhyun's move | Baekhyun mozdulata
Chanyeol's reaction | Chanyeol reakciója
Chanyeol's move | Chanyeol mozdulata
Baekhyun's reaction | Baekhyun reakciója
>Lay x Kai
~Holding hads | Kézfogás :33




>Tao x Kris



Hahh~ Lehet abba kéne hagynom a rengeteg EXO gif-et... Jóból is megárt a sok......... De kit érdekel? ><

"Gyűlölők balra"
De menjünk csak szép sorban!
Lay
"A Klassz Táncos"
"A Férfias Táncos"
Chen
"A Székrekedésesnek-Tűnő Táncos"
Kris
"A Az-Én-Végtagjaim-Túl-Hosszúak-Ehhez Táncos"
D.O
"A Mindig-Olyan-Komoly Táncos"
Suho
"A Senkinek-Nincs-Ideje-Erre
a.k.a  Megpróbáltad-Egyáltalán
a.k.a Nindzsa-Vagyok Táncos
More gif with EXO | Még több EXO-s gif

➫Baekhyun's and Kris's dance | Baekhyun és Kris tánca

➫Luhan's laugh | Luhan nevetése

➫Kai's sweat | Kai izzadsága
Just follow Suho's look! | Csak kövesd Suho tekintetét!

➫Go With Derp - *Chanyeol mode* | Menjünk a Derp-el - *Chanyeol Mode*
"Akarsz velem jönni?"
Egyébként ez az a gif, ami miatt meghaltam............>////<

Anyway this is the gif, witch makes me dead............>////<
"(bagoly oh francba)"
"(elszalad)"

➫Troll Chanyeol
"Oda akartam menni és megölelni Suho-t"
"és a fülébe suttogni, 'Hyung, ronda vagy. Hyung hagyd abba a sírást.'"
➫One cute ChanHan moment: | Egy cuki ChanHan pillanat:
Luhan                          Chanyeol
➫Baekhyun eating... | Baekhyun eszik
"A csapattagok közül, én eszem a legjobban"


"Gyere a pocakomba!"
➫Did you know that Lulu Deer play football? | Tudtátok, hogy Lulu Deer /őzike/ focizik?

➫More cute moment~ | Még pár cuki pillanat~




Yes, hi is Luhan | Igen, ő Luhan
"Legyünk óriás szendvics"

És úgy néz ki, lassan itt a vége...... Mivelhogy kifogytam a gif-ekből... Egyenlőre. Ugyanis azt a böngészőt, ahova a legtöbb képet mentem, nem hajlandó megnyitni, úgyhogy kénytelen vagyok frissíteni......... ಠ_ಠ

And I think it's over....... 'Cuz I haven't got more gif... For the time being. Becouse that web browser, were I save gifs I can't open. I have to refresh......... ಠ_ಠ

Angry Kyungsoo | Mérges Kyungsoo
Számítsatok a folytatásra!
To be continued!
 ♪┏(^ O^)┛♪┗ ( ^ O^) ┓♪┏ (^O^ ) ┛♪┗ (^O ^ ) ┓♪ 



×!Hyemi!×

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése