Fordító/Translate

2013. augusztus 5., hétfő

I did it-I did itt-I did itt-I did itt-I did itt-I did it! <(^_^<)(>^_^)>

Hello, Haru!!
Mi újság felétek? \(^0^)/

Én ma megtanultam a Heart Attack /EXO/ refrénjét! Olyan büszke vagyok magamra! >< /Mért? Ti kitudjátok mondani rendesen, kiejtés szerint a szavakat olyan gyorsan ahogy ők??/ Josh~ Lehet hogy csak én vagyok ilyen béna, de akkor is sikerült! ><


Ha ti is meg szeretnétek tanulni, itt egy kis segítség, hogy én hogy tanultam meg:

Először is a szám, és a szöveg egyben, hogy mindig tudd, mikor hol tartunk! 
/Nem megsértődni, én csak magamból indulok ki! >ä</

And this is my favorite lyrics page! Akarom mondani: és itt az én kedvenc 'szöveges oldalam'! ^U^
Ez az a hely, ahol bármelyik K-POP dal szövegét megtaláljátok!

No, meg nekem segítségemre volt a nővérkém, aki már tudja, hogy hogyan kell kiejteni a szavakat /nekem egy kicsit még.... öhm magas.... ^^ˇ/, így egész könnyű dolgom volt!
De ti ügyesek vagytok, és a Nővérkém nélkül is sikerülni fog a szöveg-tanulás! ^^ De szerintem szívesen segít nektek is! 'ㅅ'
×!Hyemi!×

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése