Fordító/Translate

2013. augusztus 25., vasárnap

Koncert miat!! <('.'<) ^(-_-)^ (>`o`)>

Hey-hey, Haru!
Bocsi, hogy nem voltam tegnap! Tudjátok, Neoton koncerten voltam.. Neoton familia.. Tudjátok, az a régi magyar zenekar, akik éneklik, hogy "220 felett" meg "Nyár van, alig fürdőruhában"..
.
.
.
Szóval ők egy magyar zenekar, és az ő 2 órás koncertjükön vettem részt tegnap.. Nem, nem dehogy! Nem pártoltam el a K-POP-tól, csak a városunk 16 szülinapi utcabálján gyakoroltam a dalszöveg üvöltözését, a huhogást.. és a sikítozást igazából nem, de szerintem mire kijutok egy B.A.P koncertre addigra megtanulom azt is.. ><
Egyébként tök jó volt, és a koncert végén volt egy kb. 20 perces tűzijáték! Imádom a tűzijátékot!! >< Asszem, eddig ez a kedvencem ^^ Tényleg nagyon szupi, amikor feletted robban fel, és akkora, hogy betelíti az egész látókörödet!! ><
Mellesleg pedig sikerült szerezni nyuszifüleket! >< Amik ráadásul világítanak is ><

szóval..
Mian Hae még egyszer!!
×!Hyemi!×

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése